Ή κακή ποιότητα των εργασιών συντήρησης του ανελκυστήρα, οι ακριβές τιμές ή οι συχνές υπερκοστολογήσεις αντικατάστασης ανταλλακτικών για πιθανές βλάβες ενός ανελκυστήρα, οδηγούν όλο και περισσότερους ένοικους μιας πολυκατοικίας, να αποζητούν μια νέα συνεργασία.
Θα σας εξηγήσουμε με απλά βήματα, το πώς ένας διαχειριστής, μπορεί να χειριστεί μια τέτοια κατάσταση ώστε να γνωρίζεται την διαδικασία και τα δικαιώματα σας, ώστε κανείς να μην μπορεί να σας παραπλανήσει.
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε συνεργείο, η νόμιμη διαδικασία είναι ο διαχειριστής να ενημερώσει με ένα έγγραφο ή με e-mail το υπάρχον συνεργείο τουλάχιστον 20 μέρες πριν την λήξη της συνεργασίας.
Το ίδιο ισχύει και στην αντίθετη περίπτωση. Όταν δηλαδή το συνεργείο πρόκειται να παραιτηθεί από τις ευθύνες του για ένα συγκεκριμένο ανελκυστήρα.
Στη συνέχεια μπορείτε να συνάψετε μια νέα συμφωνία.
Ο νέος συντηρητής πρέπει να δώσει στο διαχειριστή της πολυκατοικίας εγγράφως μια προσφορά αναλυτική όλους τους κωδικούς για τη λειτουργία του ανελκυστήρα.